Tapet leverans..

2 kommentarer
 
 
Hej!
 
Nu har tapetrullarna till hall och vardagsrum kommit , längtar tills dom kommer upp i huset .
Nu är ju väggarna typ bruna eftersom det sitter någon typ av skivor på,så jag tror att när dessa kommer upp så kommer huset lyyyysa upp ;)!!
När jag öppnade kartongen och höll upp en rulle för min son så sa han - ja deee va fina mamma fast dom är vita.
Ha ha och dom ser faktiskt vita ut tills man håller dom mot något som är vitt på riktigt.
Jag tog en bild mot ett vitt skåp så får ni se lite.
Hoppas nu att de inte är för ljusa utan att det sticker ut lite färg när de är på väggen,vill helst inte ha kritvitt ju men ändå ljust och neutralt så att annat kan sticka ut.
 
 
( det var tungt att bära från utlämningsstället, tolv rullar har jag beställt och hoppas det räcker nu bara... )
 
 
 
 
( Här ser man färgen lite mer mot den vita skåpsidan..)
 
När vi får tillträde då kommer vi jobba på som små illrar det kan jag ova så att man kan värdera huset och lägga om lånen..hujeda mig vad dyrt det är med byggkreditiv!
Vi måste färdigställa bottenvåningen fort som attan!
 
Kram Kram
 
1 Emilie:

skriven

SHIT vad jag längtar tills ni flyttar in!! Såååå hiiimla roligt =)! Jag ryser i hela kroppen när jag ser bilder på tapeterna å möblerna!! Kommer bli underbart fiiiint!!!! Jag känner den där glädje känslan man har i kroppen när man ska flytta till nytt =)!!!

Svar: Du är så gullig :) Jag är så stressad och har väntat så länge nu så man är lite matt..då är det skönt att få så positiv feedback och glädjerus från dig :)
Miriam

2 Micke:

skriven

Blir nog kanon när det kommer upp 😊 Det tar längre tid än man tror allt invändigt, tror vi höll på i 6 veckor VARJE dag 🙈

Svar: Tack , jag hoppas verkligen det blir bra!Oj oj sex veckor :) ja man får nog räkna med lite längre tid än vad man egentligen vill..det ska jag tänka på! I mitt huvud är vi klara på några dagar ha ha ;D.
Miriam