GRUNDMÅLAD ÖVERVÅNING..

Kommentera
 
 
 
Hej!
Ni får ursäkta men vi har fortfarande inget internet så det blir lite långt mellan inläggen just nu :)!
Idag tänkte jag lägga ut lite suddiga bilder på framstegen på övervåningen, igår började det nämligen grundmålas.Oj vad han jobbar där uppe målaren..jag skäms lite att jag gnällde över att spackla och slipa här nere ( ett av de tråkigaste jag vet att göra btw)..upp och ner , upp och ner..det är ju rätt högt till taket.
Oj som vi längtar till att få flytta upp och börja ställa iordning hemma.
Just nu känns det lite ohemtrevligt och inte riktigt som att det är vårt, här ska vi bo liksom.
 
 
Från trappan..
 
 
 
Mot barnens rum och allrum..
 
Mot vårt sovrum , badrum och klädkammare..
 
Mot trappan och spelhörnan..
 
 
Jag älskar övervåningen!
 
Allt blir vitt så vi får bo in oss och känna efter utom ungarnas rum där flickrummet blir gammelrosa och pojkrummet ljusgrått.
 
Det ena ska vara mer "elegant" lite barn/tonårsrum och det andra hockey rum är det beställt ;)..
 
KRAM!