Badrum

En kommentar
 
Hej!
 
De jobbar så snabbt där uppe  på övervåningen,så nu måste vi ta beslut om hur det ska se ut i badrummet.
Det är ett mindre badrum med förnster och snedtak på övervåningen
och vi vill ha badkar där eftersom dusch finns nere. 
Vi kommer välja basic kakel som ska hålla i tid och genom trender..
Vi kör på klasssiskt grått och vitt.
Ljust och fräscht!
 
Men för att piffa upp det lite så skulle jag vilja ha ett snyggt badkar och inte ett standard.
Vi stod däruppe idag och diskuterade och vred och vände tillsammans med snickarna..
jag röstar för ett centrerat fristående badkar mot den svåra snedväggen.
 
 
Killarna har nog lite svårt att se min vision tror jag ha ha men jag ska jobba lite på sambon..
Jag vill försöka skapa lite wow-känsla i detta lilla nätta badrum och inte trycka in badkaret i hörnet.
Dessutom kan du ligga och se ut från det underbara fönstret som finns där inne på detta sätt.
 
(Supersnygga badkar med lite wow-känsla!)
 
 
 
 
 
 
 
(Här är en egen lite skiss, inte skalenlig ha ha men ändå. Vi flyttar fram väggen en bit och bildar en kattvind,där kan kranen få sin plats. Toaletten är mot fönstret med handfat kommod brevid.)
 
 
Det är jättesvårt att få till det..och andra hälften vill ha ett stort bubbelbadkar.
Jag vet inte , vad tycker ni därute?
 
KRAM :)!
 
1 Emilie:

skriven

Ta ett vanligt badkar, bubbelbadkar är äckliga…tro mig =-D

Svar: Ha ha check ;)..jag tänker också att dem är det!
Miriam