Nu är vi nästan klara ...

Kommentera
 
 
 
NU börjar det komma till sitt slut med färdigställanet av undervåningen.. Och det blir så bra!!
Jag har ont i hela kroppen , och tapet tummen är svullen ( använde den visst för mkt när jag tryckt ihop skarvarna ) . 
Idag gjorde vi färdigt sovrummet nere, så nu är det lite småfix kvar bta, som att måla väggen vid ytterdörren ett varv till. Jag hade målat med antik-vitt !!! Jag tog bara en bytta där de vita skulle stå och så var det fel 😱!
Jag hade målat klart i hall och sovrummet , och kände lite så här att det var lite gult.. Men eftersom jag oftast var klar på kvällen och hade bygglampa så skyllde jag på det . 
Men sedan skulle jag köpa en liten komplement burk , och tog då vit.. Oj oj då kunde jag inte förneka mitt misstag längre! Så det blev till att börja om i princip .. Fast det behövdes ju inte så mkt vit färg eftersom grunden var målad som tur var ha ha ;)!
 
 
 
( före..)
 
 
 
( före..)
 
 
 
 
(Efter .. Det är Vitt nu ;) ser inte ut så på bilden riktigt )
 
 
(Garderober som man får med huset , lösa. De får användas så länge)
 
 
 
( underbar tapet från kollektionen A vintage book ; borås tapeter )
 
 
 Nu är det lite svårt att se exakta resultatet pga att det var mörkt när jag tog bilderna .. Får ta några i dagsljus!
Det är iaf grymt skönt att vi nästan är helt klara !