Snart är det väl ändå dags att få nyckeln..

Kommentera
 
 
 
 
 
Hejsan svejsan! 
Nu är jag här igen ;) .. Imorgon smäller det , hoppas vi får tillgång till huset då så vi kan sätta igång !
 
Nu beställde jag den smalrandiga tapeten från Marstrand till köket samt en från A vintage book - kollektionen till kontor/sovrum nere. Det får bli en fondvägg med den ( väggen mot v-rummet så att säga) och resten av väggarna där inne målade i ngn neutral färg. 
Det är verkligen svårt att välja tapeter och liknande innan man bor i huset.
Man vet inte hur ljuset går inne i rummen eller något.. Men jag hoppas att det blir bra ändå. Annars får man göra om , göra rätt i framtiden :) .. Det viktigaste är väl att få ha tak över huvudet.
 
Det fanns två fina tapeter från A vintage book, den uppe i vänstra hörnet med blomrankor var verkligen jättefin,men det blev toile de jouy tapeten eftersom min sambo tyckte att vi hade haft liknande som den förr och ville köra på lite wildcard ... Hi hi hi inte för att den vi valde är sååå crazy;). Ibland chockerar han faktiskt mig med att välja något jag själv skulle kunna välja <3.. 
 
 
 
Här är den fast i beiga toner .. Jag valde tillslut den i gråa toner .
 
Nu ska jag försöka sova gott.. Om jag kan!
Vi ses nog imorgon eftermiddag , förhoppningsvis har jag nyckeln i min hand.. Annars får jag väl vänta vidare 😁! 
 
Kram !