Boooo!

2 kommentarer
 
Hej!
 
Där vi ska bo står det tyvärr stora kraftledningar i närheten,dock inom godkända avstånd etc..
Och i områden runt omkring har det hittats fornlämningar från förr..
Energi från kraftledningar + gamla boplatser = upplagt för spökerier ?


Kram Miriam  ;)

 
1 Denice:

skriven

Miriam! Så spännande med ert nya hus! Är grymt nyfiken. Smsade dig för länge sen, på din namnsdag, men fick aldrig nåt svar. Gissar att det inte gick fram? Har ju kanadensiskt nummer nu och mitt svenska finns inte längre kvar. Nåväl, keep updating the blog så att jag hänger med vad som händer hos dej :) pussar <3

Svar: Älskade syster <3 !! Jo jag fick det , du var den enda som kom ihåg min namnsdag gullunge, inte ens jag kom ihåg ha ha!! Men skicka nåt igen för jag har inte ditt nr ..alla mess är typ borta!! Saknar dig, ska uppdatera mkt när det börjar hända grejjor! Puss å kram
miriam skoog

2 Emilie:

skriven

Halloj, kan du inte göra nåt inlägg snart 😊. Det e så kul å läsa ju 😃

Svar: ha ha okedoki!
miriam skoog